Net Mooi Enigiets

September 30, 2008

Piet Retief Kuiertjie

Filed under: Persoonlik — by nadinesmit @ 5:28 nm

Ha-tissue-llo

Hehe, dis definitief tyd vir ‘n visit, ek was veels te lank laas hier. Die stof vergader al! Dink dis tyd dat ek weer bietjie skryf en my gedagtes hier uitkry!

Ek was die naweek in Piet Retief en dit het nogals baie ou gevoelens en herrineringe wakker gemaak. Hoe het my ouma nog gese, “jou wortels le hier”, en ek stem saam met haar. Ek sal nie vir een oomblik se dat ek ongelukkig is nie, en as ek tyd kon terugdraai en die kans kon he om dinge te verander, sou ek weer Ermelo toe wou trek. Ek weet my ‘destiny’ het hier gele vir die laaste 5 jaar – nes ek glo die volgende 5 jaar by Tukkies le. Anyway, dit was my vriendinne se matriekafskeid en ek het ‘n lift gehad, so na Vrydag se ridiculous LO vraestel het ek gepak en die pad gevat, vir die naweek.

Dit was amazing om weer daar te wees. Besides my maatjies was uiters gorgeous gelyk het, en die effense sadness wat oor die afskeid gehang het, was dit lekker om hulle almal weer te sien. Ek het ook weer lekker tyd saam met my ouma spandeer. Saterdag was natuurlik die groot dag. 9uur daardie oggend was ek al reeds in Mama Mia vir my eerste kuier van die dag. Bernard – wat soos my jonger broer is – het my kom kry en daar het ons in een van my ou onnies vasgeloop. Het eers met Mnr. Botha gestaan en chat, en later gesit toe die chat naderhand gestrek het na 2ure. Hehe, kon bietjie skinder oor die ou daeen koor en wat my planne is vir volgende jaar. Ek het lanklaas so hard en lekker gelag en dit was great om bietjie te hoor wat maak die mense daar in my ou tuistedorpie.

Ek en Bernard het ook goed opgevang gekry en ek’s bietjie geintroduse aan hom en sy broer se favorite pc game. Haha. Ek dink die eerste 5ure van my dag, was die intelegente gespekke, want kyk, dis wat ons gehad het. Snaaks genoeg, sedert die skoolverwisselingskamp, duik die topic ‘persoonlikhede’ oral in my gesprekke op. Dit is vir my ‘n baie interesante topic.

Die tweede 5ure van my dag het ek saam met Maretha, Annemarie en Christelle spandeer in Spur. Wow, die ou memories wat daar uitgekom het was hilarious en ons het al die pad geskaterlag oor al ons ou mannewales. Ek het dit geklassifiseer as die ‘meisies’ deel van die dag. Jap, die topics was, matriekafskeidrokke, ouens, liefdeslewens, ons toekomsplanne en net algemene deel van snaakse experiences en ander goed wat goeie vriendinne altyd met mekaar deel.

Ek het voor die naweek nie regtig besef hoe diep my wortels daar werklik le nie. Dit bly tog die plek waar ek groot geword het. Die jaar was hectic, en ek het maar min tyd gehad vir kuier en in touch bly met my vriendinne. Die kort tydjie het my daardie geleentheid gegee. Jy moet nooit die krag van ‘n goeie opvang sessie onderskat nie. Ware vriende is die wat – ja, almal se dit – altyd daar is. Jy moenie jou vriende af te skeep nie, maar oor 5 jaar kan langafstand vriendskappe onderhou word – al is dit net met ‘n vinnige chat elke twee weke op een keer ‘n maand.

Vriende gaan jou nie afskryf net omdat jul mekaar min sien nie, en die feit dat dit so lank kan hou en nog sterk kan wees na soveel tyd, se iets van die vriendskap. mense kom en gaan in jou lewe en party is gemaak on te bly. Dankie vir jul vriendskap – aan al die mense wat in my lewe is huidiglik, julle is die wat ek altyd daar wil he.

Mwah

1 Kommentaar »

  1. Hoe gaan die gesegde? As jy eers een keer van die Assegaai gedrink het, gaan jy altyd terug vir nog.

    Kommentaar deur Xena Phoenix — Julie 28, 2010 @ 11:49 vm |Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lewer kommentaar

Create a free website or blog at WordPress.com.

